Er dit kontaktcenter og din telefoniløsning en integreret kommunikationsløsning?

Har du en tidssvarende og integreret telefoniløsning eller er det tid til en opgradering af dit gamle omstillingsanlæg til en cloud-løsning? Får du udnyttet alle mulighederne for statusvisning, chat, video, dokumentdeling, integration til sociale medier og CRM i din nuværende telefoniløsning?

Kan du genkende et eller flere af følgende udsagn, så ved vi, at en ny integreret kommunikationsløsning, vil skabe værdi i din organisation:

  1. Jeres telefoni er helt klassisk telefoni eller IP-telefoni
  2. Medarbejdere har både en fastnet- og en mobiltelefon
  3. Kundekontakt er udelukkende telefonisk måske med separat mailkontakt
  4. Der er ingen integration mellem organisationen IT-infrastruktur, webside, sociale medier og telefoniløsningen

Vi har erfaret, at din organisation opnår en markant effektiviseringsgevinst med en integreret kommunikationsløsning. Vi tilbyder derfor at analysere dine nuværende processer for kommunikationsløsninger og på baggrund heraf komme med anbefalinger til en fremtidig løsning.

En digital kommunikationsløsning giver dine kunder direkte adgang til dig og omvendt!